Min første sminkevideo! (Nybegynner)

OKEY! Så i dag skal jeg snakke om min aller første sminkevideo jeg postet på youtube kanalen min. Kanalen er fortsatt veldig liten så gjerne klikk på “Subscribe” knappen hvis du vil følge med og på bjellen hvis du vil ha notifikasjon når jeg poster en ny video! 

 SÅÅ hvis du ikke har vært på kanalen min ennå så er dette linken: 

https://www.youtube.com/channel/UCO-ndH5ME6oo1o9j8i1jC3g

Videoen handler om billige sminkeprodukter man kan bruke for å lage en hverdags makeup look. Blant annet bruker jeg BB-Cream, babylips, eyeliner,og mascara . Jeg anbefaler å se videoen hvis du er nybegynner og ikke vil bruke altfor mye penger på masse dyr sminke. 

Jeg elsker å lage denne sminke looken fordi den er rimelig + billig (okey we get it) og samtidig kan man sminke seg HELT uten speil :O Sjekk den ut hvis du er interessert og i teksten under videoen er ALLE produktene jeg har brukt. 
Noen stikkord er:
– Essence
– Maybelline
– L’oreal
– Primark 


Vanligvis bruker man ganske kort tid til å lage en så simpel sminke look, men siden jeg forsatt er ganske ny i filming så ville jeg gjerne ha med så mange detaljer som mulig og samtidig hadde jeg ikke speil XD 

Bilder fra videoen:

Final look! 

Hvilke sminkeprodukter elsker dere? 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg