Filmer jeg ikke klarer å bli lei av !

I dag tenkte jeg å skrive et innlegg om filmer som jeg ikke blir lei av. Jeg elsker å se film og serier og kan vel alle sangene på de gamle Disney filmene 😛 

Så er her listen min:

  • The Parent Trap (Foreldrefellen)

Med Lindsay Lohan som spiller to personer så blir jeg faktisk ikke lei av filmen fra 1998. Jeg ler fortsatt av komedien og kan hele filmen inn og ut. 

  • Disney Mulan

Trenger vel ikke å si så veldig mye om Mulan <3 Kler seg som en mann og blir med i hæren :O for en rå historie. 

Nå kan vel familie filmene komme på rams: 

  •  Løvenes Konge 1, 2 og 3           – Oppdrag Nemo og Dory
  •  Prinsesse på prøve 1 og 2          – Lovlig Blond 1, 2 og (3)
  •  Mean Girls 1 og 2                     – Skjønnheten og udyret 1,2 og 3 + ekte mennesker 
  •  Tornerose                                 – Peter Pan , Tingeling (alle)
  •  Monster universitetet                – Askepott 1, 2 og 3 + ekte mennesker 
  •  Alice i eventyrland                    – Dusin fullt 
  •  Aladdin                                     – Pocahontas 
  •  Den lille havfruen 1 og 2, (3)

Spesielt hvis jeg ser en reklame eller en lite filmsnutt at jeg ender opp med å se hele filmen når jeg kommer hjem XD Dette er selvfølgelig ikke hele listen.

Okey selvfølgelig skal det være en liten liste med kjærlighetsfilmer jeg elsker! #GRÅTEFILMER 
Kjærlighets filmer:                                  Romantiske-Komedier: 

  • The Notebook                            – Friends with Benefits
  • Me before you                           – Sex and the city 1 og 2 
  • The fault in our stars                 – Love Actually 
  • The Time Travel’s wife              – Valentine’s day 
  • Titanic                                     – Bridget Jones Dagbok
  • A walk to remember                  – Deadpool 
  • At first sight
  • Dear john
  • The last song

Hvis dere vil vite flere filmer så legg igjen en kommentar, så kommer jeg gjerne med flere film tips 😉 Selvfølgelig skal det komme et innlegg om bare serier <3 Hva er din #favoritt #film? Vi blogges <3 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg