Spørsmål og svar #1, skal i sommer, tvilling, språk, og kommer fra?

Hei folkens! I dag tenkte jeg å bare svare på noen random spørsmål. Jeg elsker selv å se på spørsmålsrunder på youtube og lese dem på blogger. Da føler jeg at jeg blir litt bedre kjent med den som skriver/ snakker. So LETS get started! 

Har du en tvillingsøster? 
Ja det har jeg <3 Hun heter Caroline og her er linken til hennes Instagram: Car0l1ne 


Min tvilling søster (Caroline) Bilder tatt av: meg

Er du kresen på mat?
Ja, i forhold til mange andre er jeg ganske kresen. Jeg liker ikke å spise samme maten to ganger rett etter hverandre og liker variasjon i uken. Spiser jeg en rett for ofte, så blir jeg fort lei. Det kan være slitsomt, men en god måte å finne nye retter på. 

Hva synes du om Skam?
Jeg ELSKER skam! Synes det er utrolig underholdende og et morsomt tema å snakke om med venner og familie. Nesten alle søstrene mine ser på skam, og hver gang det kommer ut en ny episode så kommer spørsmålet “Har du sett skam?” rett etter at en av oss har sett den XD Trenger ikke å bli minnet på av Facebook at en ny Skam episode har kommet ut for å si det sånn! 

Hva studerer du nå?
Akkurat nå, er jeg enkeltemne student på universitetet i Oslo. Dette har jeg valgt fordi det ga en god mulighet for meg å finne ut hva jeg vil studere til høsten <3 Det fant jeg ut av ^^ er super fornøyd og gleder meg masse til å starte 😀 Et innlegg om erfaringer fra dette kommer senere på bloggen. 

Er du redd for noe?
JAAAAAA! jeg er redd for alle dyr med flere enn 4 bein. 1000 bein, edderkopper, fluer, kakkelakker, slanger (går greit på lang avstand), maur osv.. listen er lang. Kanskje noen ganger ikke nødvendigvis redd, men synes det er ekkelt og jeg skvetter veldig fort om jeg ser en. Her om dagen, var det en edderkopp i vinduet… MENS jeg kjørte. uff, klarte ikke å konsentrere meg!!!  Bare tanken på at den er i samme rom eller området som meg gjør at jeg blir gal XD 

Hvordan er engelsken din?
Ikke perfekt og vil forbedre vokabularet. 

Hvilke språk snakker du?
Norsk og engelsk. Kantonesisk hjemme (mest med mamma). Lærer nybegynner nederlandsk, mandarin og vietnamesisk og noen setninger på khmer (Kambodsja) og hadde fransk på videregående.  

Hva synes du om reising?
Det er HELT fantastisk! Jeg vil anbefale ALLE å reise så mye de kan og se så mye av verden som mulig. 


Brussel, Belgia 


Rotterdam, Nederland

Hvilket land tror folk du kommer fra?
Filippinene hehe ^^ men jeg er født og oppvokst i Norge og har foreldre fra Kina og Vietnam.  
Jeg har opplevd at folk fra Filippinene spør på filippinsk om jeg kommer fra Filippinene 😀 morsomt!

Hvilken laptop har du?
Jeg bruker MacBook Pro 13″.

Hva skal du i sommer?
Jeg skal på interrail <3 Gleder meg masse! For de som ikke vet hva dette er så er det togtur-billett man kan kjøpe for å reise til hvilket som helst land rundt i Europa. Man kan velge hvor lenge man vil reise, og etter man har bestilt er det bare å bestille hotell osv… Veldig billig måte å reise så mye og egne priser for studenter ! Mer om dette på et annet innlegg 😉 Selvfølgelig skal jeg oppdatere bloggen om dette 😀 

Hvilke serier liker du?
Listen er lang! Trenger du noen serier tips så kommer det et eget innlegg om dette 😉 men kort; Sense8, Game of Thrones, Skam, PLL, The Vampire diaries, drop dead diva, Arrow, Suits og How to get away with murder.

Hvis du har noen spørsmål så er det bare å spørre i kommentarfeltet 😀 Vi blogges <3  

6 kommentarer

Siste innlegg