Litt utradisjonell 17.Mai!

I går var en veldig fin dag <3 kunne høre kanonene fra Skaugum klokken 07.00, men rart at det ble skutt 6 eller 7 ganger 😛 

Tok på meg sminken, og blå klær 😀 Dro med meg kamera og vesken før jeg dro ned til stasjonen. 
Senere hadde jeg middag med familien i Oslo. Maten var skikkelig god! Koteletter, potetsalat, grønnsaker osv… Litt utradisjonell 17.Mai fordi ikke alle var hjemme blant annet.


Caroline

Meg

Meg 

Caroline 

La merke til at vennene mine i utlandet feiret med en god champagne frokost og fint dekket bord ^^ 

Etter middag hadde vi en liten “photo session” <3 
Når vi var ferdige tok jeg og Caroline (tvillingen min) toget hjem.

Meg på toget 

Når jeg kom hjem så ferdig “Planet of the apes” :'( trist film, men VELDIG BRA! Gleder meg til den film nr.3 kommer i juli ^^  

Hva gjorde du på 17.mai? Vi blogges <3 

#Oslo #17.mai #blog #film #gråtefilm #planetoftheapes #Norge #snapchat #utradisjonell #blå #rødt #hvit #skaugum #kanoner #mat #kotelett #potetsalat 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg