Kjære leser

Det er vanskelig å blogge hver eneste dag. Det står veldig stor respekt for de som klarer å gjøre det hver eneste dag i flere år. Det å kontinuerlig skrive på bloggen og skrive om noe nytt og interessant er vanskelig. I hvert fall i starten legger jeg merke til. 

Man vil prøve å skrive om noe spennende hver eneste gang og det er veldig mange som eier blogger, så det er vanskelig å være unik. Men jeg tenker at så lenge man prøver å godt man kan så er det bra nok. 


Asker

I starten burde man ikke tenke at man vil blogge for å tjene penger, men fordi man liker det selv. Gjerne skriv om ting man liker selv fordi da er det lettere å skrive om det og man vil ha få flere lesere som liker det samme som deg. 

Selv om det er vanskelig mener jeg at man burde fortsette. Det er mange bloggere jeg leser som ikke er de mest populære men veldig interessante. Det er mange av disse jeg håper vil fortsette å blogge fordi de er bra! 

Hva synes du er utfordrende med å blogge? 
Vi blogges <3 
 

#vanskelig #utfordrende #blogge #fortsette #ståpå #bra #bloggere #leser #populær #ikke #Asker #hver #dag #hverdag 

6 kommentarer
    1. Veldig gode tips! Jeg blogger kun når jeg har noe jeg vil skrive om! Gidder ikke å må få ut innlegg hver dag, for da blir det ikke noe man synes er kjekt! Men nå som jeg er i syden har jeg mye å dele.. 😀

    2. Synes det er veldig utfordrende å blogge 2 – 3 innlegg om dagen og alltid komme med noe nytt og interessant! Utrolige dyktige er de som klarer å leve av bloggingen. 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg