Jeg blir GÆREN…

Folk som spoiler ting fra serier eller filmer jeg ikke har sett ennå. Helt seriøst… gi meg en sjanse til å reagere selv :O Blir GAL! 

Jeg tenker på folk som skal gi en spoiler av favoritt seriene mine når det ikke engang har vært 24 timer siden den forrige episoden kom ut. Vær så snill og ikke fortell meg om hele handlingen heller hvis du vil at jeg skal lese boken eller se filmen i det hele tatt 😛 

Når jeg finner en ny serie jeg liker så pleier jeg å se alle episoder hele dag (kanskje natt) heelt til jeg må vente til neste sesong XD 

Uff.. det er spesielt hvis folk anbefaler meg en bok og de vil at jeg skal lese boken fordi den er så bra! også høres den SÅÅÅÅ spennende ut, men også MÅ de fortelle slutten i samme slengen …. UHM :O 

En gang satt jeg og Caroline på toget og snakket om serier, også satt noen ved siden av som ville “være med” i samtalen. Han satt å hørte på hva vi snakket om og dette var en super fan av samme serie. Han hadde lest bøkene også (måtte) fortelle hva som kommer til å skje i serier. Seriøst?!?!?! 

Hehehe! hater du at noen spoiler filmer, serier eller bøker for deg? 
Vi blogges <3 

#gæren #gal #spoiler #alert #filmer #serier #bøker #deg #blogger #episode #ikke #fortell 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg