Det handler om sex

Tenkte å skrive litt om hvilke bøker man kan lese etter Fifty Shades of Grey. Kan ikke si at jeg akkurat er redd for å si  at bøkene er bra skrevet. Tror til og med at første gangen jeg leste så begynte jeg å gråte XD 

Det var vanskelig å finne bøker som var ganske lik i romanse delen så her er bøker som var bra og kanskje bedre en Fifty shades: 
Sylvia Day: Crossfire-serie 
Bok nr.1 er Bare for deg (Bared to you), bok nr. 2 er Gjenspeilt i deg (Reflected in you), Bok 3 er knyttet til deg (Entwined with you), bok 4 grepet av deg (captivated by you) og bok nr.5 I ett med deg (One with you). Disse bøkene er bra og er litt annerledes enn Fifty shades, mer burde jeg nok ikke si. Men sjekk den ut hvis du likte Fifty Shades of Grey serien. Den første boken kom ut i 2012 og de finnes på lydbok 😛 Personlig så liker jeg ikke å høre på lydbok når det kommer til slike bøker fordi det er litt kleint haha! 


Bilde tatt av nettsiden: http://bastion.no/bok/crossfire

Audrey Carlan: Calender Girl 
Bok 1 Forført Januar, Februar Mars
I denne serier er det totalt 4 bøker. Handler om en eksklusiv eskortepike. Veldig annerledes enn Fifty, men spennende bøker. 

Jodi Ellen Malpas: This man
Denne er seriøst bra, side etter side er det alltid noe som skjer. Elsker dette paret og jeg tør å si at jeg likte denne serien best! Det er 3 bøker og kunne ikke putte den fra meg. Første bok: This man, Andre bok: Beneath this man og Tredje bok: This man Confessed. 

Liker du denne type bøker? 
Vi blogges <3 

#this #man #thisman #JodiEllenMalpas #Fifty #shades #of #grey #fiftyshades #darker #calendergirl #audreycarlan #bøker #lese #etter #annerledes #beste #serier #bøkermanburdelese #les #mer #crossfire #sylviaday #day #night #sex #gråte #veldigbra #bra #skrevet #puttedenvekk #thisman #confessed #beneath #reflected #book #1 #2 #3 #flerebøker #flere 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg