Det blir bra

Akkurat nå er jeg ferdig med å lese til eksamen. Denne uken har jeg hatt to eksamener rett etter hverandre :O men gleder meg kjempe mye til sommerferie 😀

Det som er både fint og dumt med universitetet er man får tid til å lese selv, men det gjør det vanskeligere å få tak i professorer rett før eksamen. I noen fag vil de ikke ta imot noen emailer angående eksamen to uker før eksamen :O Lese selv, betyr altså at du ikke har noen forelesninger/undervisning og da kan du sitte hjemme eller på biblioteket å lese. Du kan jo også sitte ute nå som det er så fint vær <3 

Jeg følte fortsatt at jeg ikke kan så mye rett før, men til eksamen så føler jeg meg aldri klar så vil bare bli ferdig med det! 

De fleste har eksamen på denne tiden så jeg pleier å sitte med venninne mine, og vi har en avtale om at vi skal passe på hverandre så vi ikke er for mye på Facebook, snapchat eller andre sosiale medier 😛 


Sunrise

Det er vanskelig å ikke stresse på denne tiden, men “heldigvis” hadde jeg skriftlig eksamen. Liker dette bedre fordi da får man i hvertfall tid til å tenke 😀 

snart snart snart så er det sommerferie for alle ^^ et eget mantra for at dagen blir litt bedre! 

Hva skal du i sommer?
Vi blogges <3 

#sommer #eksamen #eksamenstid #skole #lese #undervisning #hjemme #biblioteket #venner #skrive #tenke #skriftligeksamen #bedre #stresse #tid #mantra #snart #er #det #sommer #to #eksamener #flere #etterhverandre #sommerferie #fint #universitetet 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg