Hade Norge! (Flytter til utlandet)


Norwegian Airline 

Endelig funker nettet et sted (på mobilen). Dessverre funker den ikke på macen, men får gjøre det beste ut av det. Har heller ikke fått sim-kortet for mobilen ennå ^^

Uansett, endelig har jeg flyttet til Nederland 😍 utrolig deilig og jeg er veldig spent for det kommende skoleåret. Nervøs og masse forskjellige følelser som bobler inni meg❤️ Det hjelper at jeg har allerede bodd er i 6 måneder før, men denne gangen skal ting bli annerledes😁 jeg skal studere i en helt annen by, og forrige gang brydde jeg meg for mye om studiene og tiden gikk vel mest bare til det dessverre. Ble slukt inn i studiet og lesing og eksamen og prøver. 

Men nå er jeg her og pakket (nesten) ut og bare tenker på ting jeg burde kjøpe inn☺️ som speil, ny stol og toiletsaker . 

Når jeg dro til Gardermoen i går var jeg så spent og har ikke hatt en så rask flytur noen gang 😁 Flyturen til Amsterdam tar ikke så lang tid da 😛 Det er bare litt under 2 timer totalt ! 

Jeg skal oppdatere bloggen selvfølgelig!

Vil du flytte til utlandet?
Vi blogges ❤️

4 kommentarer
    1. Så godt at du var framme så fort i Nederland. Håper du kommer til å stortrives med å bo der. Måtte det beste skje deg langs din vei! 🙂 Og masse lykke til videre.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg