Vlog video #9

I går lastet jeg opp en ny video på youtube <3 Du kan sjekke den her:
 

Jeg synes det er så gøy når jeg lager disse vloggene. Denne handler om reisen til Nederland når jeg flyttet og en nederlandsk delikatesse jeg spise, litt om et blogg innlegg jeg skrev og andre ting <3 Klikk gjerne på “abonner”(subscibe) knappen hvis du vil ha notifikasjon på når jeg laster inn ny video 😉 

Vloggene er på engelsk, fordi de fleste som ser på vloggene mine kommer fra utlandet ^^ 

Når jeg snakker er lyden mye svakere enn musikken, men tror dette er fordi jeg hadde en annen kilde fra musikken 😀 Ellers så vil jeg fortsette med dette selv om ikke mange ser på videoene fordi jeg trives og det er morsomt å se senere hva jeg har gjort osv… 

Mange ganger jeg tenker “hvor har tiden gått?” som første året på videregående husker jeg nesten ingenting av XD 

Har du en youtube kanal?
Vi blogges <3 
#youtube #video #vlog #blogg #kanal #tiden #kamera #film #utlandet #engelsk #vlogger #reise 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg