Sminke som tar vekk kviser :O

(ikke sponset) #takemymoney

‘Precious Light’ Rejuvenating Illuminator av GUERLAIN


(bilde fra douglas.nl) du kan finne den på kicks eller HER

Denne concealeren er så utrolig BRA! Min definitivt NR.1 <3  jeg aner ikke hva som er ingrediensene i denne, men hvis man tar dette oppå en kvise så blir den borte eller hvertfall mindre :O Den gjør hvertfall at prosessen til at kvisene blir borte raskere. Dette er mine erfaringer, og selvfølgelig måtte jeg fortelle dette til søstrene mine ^^ Er det ikke utrolig med en concealer som tar vekk kviser!

Dessverre ligger den litt høy på pris-listen så dette er ikke en concealer man kan kjøpe hele tiden som fattig student XD jo da det finnes dyrere sminke, men hvis man skal investere i noe så er det denne jeg ville investert i. Jeg har ennå ikke funnet en så bra concealer :/

Den koster rundt 400 kr, men kanskje man bruker mer penger på hudpleie produkter for å ta vekk kviser?



Meg på snap <3 

En annen bom med denne concealeren er at det burde vært mer produkt. 

Uansett, så funker den utrolig bra for min hud og alle søstrene mine har vært veldig fornøyde (jeg har 3 eldre søstre + Caroline = tvilling).

Jeg har ikke fått kjøpt en ny på en stund, men men… og hvordan jeg fant denne concealeren var ren tilfeldighet. Jeg gikk inn på kicks og spurte om en concealer som en av de som arbeidet der anbefalte, også puff så var det den og jeg tenkte at jeg kunne ta sjansen. Synd at jeg er fattig student XD Dette er definitivt noe jeg kjøper bare hvis jeg skal noe viktig. 

P.S Det kan hende at concealeren ikke funker like bra for alle, men tenkte at jeg skulle dele dette med bloggen <3 Alle hudtyper er forskjellige så den kan ha en annerledes effekt. 

Har du en concealer du vil anbefale?
Vi blogges <3

#sminke #kviser #ta #vekk #ingenkviser #ren #hud #concealer #guerlain #beste #conceal #sminketips #ikkesponset #tips #hudpleie #snapchat #anbefale #blogg #produkt #elsker #snap #hud #pris

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg