EN PERFEKT GAVE?

(ikke sponset) Så her om dagen kom jeg over noen utrolig fine kjeder <3 du har universet og forskjellige typer natur! Det er så utrolig mange valg muligheter. Etter jeg fant kjedene så kontaktet jeg nettsiden og spurte om jeg kunne bruke bildene deres ^^ jeg ble utrolig glad for at de sa ja! 

Er ikke disse den perfekte gave? De er ikke så dyre som man skulle tro heller :O 
Så hvis du mangler ideer til den neste bursdagen du skal i eller til en venninne som kanskje har alt (eller kjæreste), så vil jeg definitivt anbefale disse ^^ Hva er vel finere enn at en gave betyr “du er mitt univers” <3 


Tenk at du kan velge mellom alle disse 😀 


Detaljene er så unike! Denne heter Sparkling bright 


Disse ser ut som om de er tatt rett ut av ringenes herre! Dette er Cat Eye 

Du kan kjøpe dem her: https://ineffable-accesories.myshopify.com/?aff=11

Er ikke disse utrolig fine?
Vi blogges <3 

#kjeder #univers #unike #ineffable #accesories #unike #denperfektegave #HD #bilder #shopping #online #gave #ideer #gift #presents #kjøp #fine #blogg #ringenesherre #melkeveien #unikekjeder #fineste #perfekt #universet #månen #valg #muligheter #gaver #gi #bursdag #anniversary #feire #ikkedyrt #cateye 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg