Tanker

Akkurat nå ligger jeg i sengen og prøver å slappe av. Men det er så utrolig mange tanker som svirrer rundt i hodet. Etter å ha flyttet til Nederland har tiden gått utrolig fort og jeg har allerede bodd her i en måned :O (om tre dager). Føler meg mer og mer komfortable med språket, men fortsatt mange ord som jeg ikke forstår 😛 Prøvde ut et “veldig” lett kryssord, men det var ikke lett 😛 jaja øvelse gjør mester. Tror det morsomme er at jeg aldri gjorde kryssord på norsk, men jeg liker sudoku !

Filmer som jeg har sett i det siste:

  • Why did I get married 1 og 2 (morsom komedie) 
  • What to expect when you are expecting (komedie) mange skuespillere satt sammen til en film 😀 morsomt! 
  • Bridesmaids (komedie)
  • Princess diaries 1 og 2 (disney)

Jeg har definitivt sett disse filmene før, men noen ganger (eller mange) så liker jeg å se filmer om igjen 😀 

Ellers går mye av tankene til studier og hva som skal skje til høsten, jeg vil ikke begå samme feil som før… men tar man ikke sjanser så vet man aldri. Dette er ikke en lett avgjørelse og jeg er jo selvfølgelig spent på hvordan det nye studie livet blir. Det kommer ikke til å bli det samme som å studere i Norge men veldig spennende er det! 

Prøver å øve meg mer på sminke, men er ikke så flink siden jeg faktisk aldri går med sminke til vanlig 😛 Gjennom hele videregående og ungdom skolen brukte jeg aldri sminke (unntatt babylips på leppene).

Men nå har jeg blitt mer interessert til å prøve ut nye ting, og investere i ting som er bra! Hvis du har noen anbefalinger skriv det gjerne i kommentarfeltet ^^ 

Hva gjør du nå som det er sommer? 
Vi blogges <3 

#sminke #babylips #lepper #studier #tanker #høsten #filmer #anbefalinger #anbefale #snapchat #kryssord #Nederland #språk #lære #flyttettilutlandet #utlandet #studereiutlandet #studier #tanker #mange #Nederlandsk #aldrimedsminke #interessert #investere #sommer 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg