Siste på instagram

Hei folkens! Denne gangen tenkte jeg å skrive et raskt innlegg om instagrammen min og legge ut bilder som jeg har lagt ut sist 😀 Hvis du vil følge meg på instagram : Septality <3 og ikke minst skrive litt om bildene, kanskje litt rart å skrive ting om bilde på instagram men kanskje derfor jeg har bloggen <3 XD

Jeg er ganske aktiv på story så hvis du vil vite hva jeg gjør på daglig basis så følg gjerne! 



Dette bilde er tatt med strukket arm ut ved vinduet 😛 Sitter ved vinduskarmen i leiligheten (Nederland)
Prøvde ut min nye krølltang, og jeg hadde ingen ide om hvordan jeg skulle bruke den, men jeg er fornøyd med resultatet 😀 

Som sagt fra forrige blogginnlegg så ville jeg investere og øve meg på å ta på sminke ^^ Prøvde å gjøre det litt naturlig og litt etter hva som passet humøret. Filmet produktene i min nye vlog så du kan sjekke den ut snart! 


Bildet ble tatt når jeg var på meet and match i Den haag 😀 når jeg filmet “meet and match experience” så tenkte jeg også på at stasjonen ser ganske kul ut så tok et bildet i samme slengen. 

Tatt med noen andres kamera, så derfor litt annen kvalitet <3 koselig med jentene som du kan lese om her
 

https://www.instagram.com/septality/

Hva heter du på instagram?
Vi blogges <3 

#Nederland #sminke #bilder #siste #instagram #fortelle #skrive #leppe #mascara #bildedryss #bilder #insta #story #tell #Denhaag #Rotterdam #bor #følg #utlandet #ferie #sommer #kveld #koselig #asian #norsk #slappeav #relax #skjønnhet #investere #ig #youtube #filme

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg