Uken som gikk #2

Håper alle har en hatt en fin uke <3 Ja jeg vet at det er midt i uken nå, men siden jeg ikke har gjort så mange av disse tenkte jeg “why not” 😛 Denne uken har vært veldig fin, og selvfølgelig har jeg oppdatert bloggen hvis det har skjedd noe spesielt! 

Ukens opptur : Besøket på universitetet som kanskje er der hvor jeg studerer til høsten var morsomt. Møte nye folk og alle var veldig hyggelige. Gratis lunsj på det ene besøket og en tur rundt campus. Hvis du vil lese mer om det så bare skroll ned på bloggen eller trykk HER. 

Ukens nedtur : Vet ikke helt om det er en nedtur, men har mange tanker som spinner rundt. Det er jo både en god ting og en dårlig ting fordi jeg har noen ganger en tendens til å overtenke XD 

Ukens prøving: Prøve nye ting hver uke kan være morsomt så her er min denne uken. Min nye krølltang ! Jeg krøller aldri håret til vanlig men elsker looken! Ble kjempe fornøyd med resultatet og jeg elsker at krølltangen ikke var dyr <3 

Ukens Mat: Pho <3 Vietnamesisk suppe selvfølgelig! Min favoritt 😀 

Ukens crave: Jordbær! Heldigvis er det sesong for det nå ^^ 25 kr for en boks <3<3<3 

Ukens musikk: AJ Mitchell -Used to be 

Ukens youtuber: Mark Dohner 😀 Digger vloggene hans fordi de er så utrolig underholdende og inspirerende! Hvis du ikke har sett noen av vloggene burde du definitivt sjekke han ut. Han legger ut en video hver dag, og er blant annet venn med Logan Paul, George Janko og Jake Paul. 

Ukens kjøp: Denne jumpsuiten fra Primark <3 ELSKER DEN!!! 

Ukens vær: Både regn og sol. I går var det rundt 26 grader ^^ 

Hva synes du om disse type innlegg? yey or nay?
Vi blogges <3 

#vær #ukens #uken #gikk #fort #varmt #regn #Rotterdam #primark #kjøp #youtuber #markdohner #loganpaul #jakepaul #georgejanko #opptur #nedtur #youtube #musikk #crave #uke #inspirerende #universitetet #morsomt #campus #sommer #jordbær 

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg