Endelig Juli

Utrolig deilig at det er mange ting å glede seg til denne måneden. Veldig spennende for endelig skal jeg snart på interrail og siden jeg elsker å reise er dette definitivt den beste måten. I 2 uker skal jeg innom Zurich, Roma, Praha, München og Berlin. For de som ikke vet hva interrail er så er dette en billett man kan kjøpe på nett. Billetten gir deg muligheten til å reise hvor du vil i Europa, og det er forskjellige typer billetter. Global pass er for eksempel en av type og man kan velge etter hvor lenge og hvor mange land man vil dra til. 

Turen til Zurich er gratis fordi jeg vant billetter på facebook. Så tusen takk til Eurolines (ikke sponset) som er også en veldig billig og lettvindt måte å reise på. Selv om ikke nettsiden deres er på norsk så er det alltid gøy å vinne på konkurranser. Jeg kunne velge mellom Zurich, Geneva, Basil eller et lite sted i Italia. Noen av vennene mine bestilte bussreise og vipps så kunne de dra til et annet land for rundt 800 kr. (Det er billigere om man er student, og det kommer an på hvor du vil dra hen). 

Jeg leste et innlegg fra budstikka og fikk meg til å tenke på at denne gangen burde jeg pakke lettere. Ikke helt sikker på om det kommer til å gå fordi jeg vil ikke kjøpe alt for mye nytt siden noen av stedene er ganske dyre. Typisk meg å pakke litt for mye. 

Andre ting jeg gleder meg til er å vite hva som skjer med tvillingsøsteren min Caroline til høsten. Jeg håper hun kommer inn på drømme studiet hennes, men må vente å se til 20.Juli. Veldig mange andre også som gleder seg til denne datoen. 


Caroline (tvilling) 

For meg er det fortsatt mange ting som må ordnes her i Nederland. Men jeg er sikker på at alt vil være verdt energien, strevet og tiden. 

Skal du reise noe i sommer? I så fall hvor? 
Vi blogges <3 

#reise #juli #zurich #praha #munchen #berlin #roma #tvilling #høsten #20.juli #strevet #tiden #endelig #gleder #meg #mange #ting #denne #måneden#deilig #morsomt #eurolines #interrail #endelig 

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg