Reist til Trondheim

(gjesteinnlegg)

Nå er det en stund siden jeg har skrevet gjesteinnlegg, så nå syns jeg det var på tide. Forrige uke reiste jeg en liten tur til Trondheim for å besøke et vennepar. Det var helt fantastisk å se dem igjen. Venninnen min som bor i Trondheim besøker meg alltid litt utpå høsten, noe jeg synes er kjempe koselig. Det har nesten blitt en tradisjon at jeg kommer en tur til henne om sommeren og hun kommer nedover mot høsten.

Jeg var også i Trondheim i fjor med Alissa, og begge gangene har vært for å komme seg litt vekk og besøke venner. Jeg elsker å reise og fikk endelig slappet av. 


Venninnen min og kjæresten hennes tar meg alltid imot med åpne armer, noe som gjør det enda enklere å bestille billetter og reise. Jeg setter utrolig stor pris på mine venner og fikk heldigvis sett flere av dem i Trondheim. 

Vi dro til og med en time utenfor Trondheim for å møte en kompis som jobbet, og da fikk vi de fineste og smakfulle drikkene. Utrolig bra service når det er en kompis som serverer. Føltes ut som vi var VIP. Vi var super heldige. 

Hva gjør du for å komme deg vekk fra hverdagens rutiner?
– Caroline

#Trondheim #gjesteinnlegg #tvilling #rutiner #VIP #drikker #venner #reise #fly #kjærester #pris #jobb #fineste #besøke #sommer #høst 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg