Uken som gikk #3

Her er hvordan uken min har vært. 

Ukens høydepunkt: shopping i Rotterdam, Nederland. Elsker å shoppe i denne byen og hvis du vil sjekke ut 5 av tingene jeg kjøpte kan du se det i mitt forrige innlegg. 

Ukens prøving: ny leppestift jeg kjøpte her om dagen, som man kan se på forrige innlegg. Veldig fornøyd med fargen. 


Jeg pleier som regel ikke å ta så veldig nær bildet, men synes dette var kult at lyset skinner på solbrillene.

Ukens middag: Akkurat nå som det er sommer, har jeg fått salat vibe inn i huset. Så middag har vært salat, pasta, kylling, agurk og mais. Veldig frisk og god middag. Det beste med retten er at den er lett å lage. 

Ukens film på Netflix: Marvel’s Doctor Strange. Jeg elsker denne filmen. Den er morsom og spennende. Hvis du ikke har sett den ennå burde denne være på topp listen. 

Ukens serie: America’s got talent. Mange utrolige talenter på dette showet. Dette er den amerikanske versjonen av norske talenter. Jeg digger spesielt sang og magiske triks. Sjekk det ut på youtube hvis du ikke har sett det. Du kan også følge med på facebook. 

Ukens sang: Liam Payne- Stripe that down (ft. Quavo)

Hvordan var uken din?
Vi blogges <3 – Alissa 

#Nederland #utlandet #uken #som #gikk #uke #blogg #youtube #ukens #sang #høydepunkt #shopping #mat #salat #deilig #vibe #selfie #asian #middag #film #serie #america #talent #liampayne #musikk #dinuke #tre #alissa 
 

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg