Borte bra men dere vet

Hei fine! Etter en enda gang med lang buss tur var jeg klar for å avslutte ferien. Det har vært en sinnsyk opplevelse. Jeg har aldri reist til så mange land samtidig på en så kort tid.

Det var mye å holde styr på og definitivt mye lærdom i dette. Blant annet : ikke gå på en buss tur som varer i 13 timer uten mat og drikke. Uff. Men vi trodde definitivt at vi bare skulle sove hele veien, men bussjåføren vekket oss nesten annenhver time for å ta en pause. Høyttaleren var som torden i bussen.

Jeg angrer ikke på at turen skjedde. For dere som ikke vet var jeg i Zürich, Roma, Munchen, Praha og Berlin. Dere kan se flere bilder av de ulike destinasjonene på tidligere blogg innlegg. Samt videoer av alt vi så på turene på youtube kanalen min.

Brussel, Belgia

Borte bra men det var utrolig godt å komme hjem. Jeg savnet veldig å spise taco. Selv om det også ikke er helt det samme som å spise det i Norge. Rømmen i Nederland er ikke lik, det samme gjelder krydderet.

Jeg savnet også å kunne vaske klær når jeg ville og ha et 100% stabilt internet. Haha. Men ville jeg gjort denne type tur igjen. Ja. kanskje. Men ville heller tatt fly enn 9 timer med tog fra München- Praha. Og foretrukket å ikke måtte sitte på gulvet i nesten 8 timer fra Berlin til Zürich. Hehe.

Erfaringen var rik.

Ville du likt å reise fra land til land?

Vi blogges <3 – Alissa

#bortebra #hjemmebest #berlin #zurich #tyskland #Nederland #belgia #roma #italia #Praha #tjekkia #timer #bus #tog #land #vaskeklær #erfaring #interrail #2017 #brussel #13timerbuss #eurolines #taco #Norge

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg