5 ting jeg elsker med snapchat

Hei fine! Nå sitter jeg og ser på youtube videoer, mens jeg skriver dette innlegget. I dag hadde jeg lunsj med noen venner. Spiste en skikkelig god biff med pomme frites. Hehe. De andre hadde sandwich. De fleste nederlendere liker å spise brød til lunsj. Personlig foretrekker jeg og sier ikke nei til en middag til lunsj.
 

Noe jeg bruker hver eneste dag er snapchat. Kanskje det begynner å bli litt utdatert for noen fordi man kan gjøre mye av det samme på instagram. Men her kommer min liste om 5 ting jeg elsker med snapchat. 

1. Lett å legge til venner 
Snapchat er så utrolig lett å legge til folk. Du kan sende bilde av snapkoden også trenger du ikke å skrive inn brukernavnet for hver person du legger til. Fantastisk funksjon spør du meg. 

2. Oppdatere venner
Venner som jeg ikke snakker med til daglig men synes det fortsatt er hyggelig å oppdatere meg på hva folk holder på med. Kanskje fordi man har en fortid sammen eller bare er interessert i å se hva som skjer, så er dette en så fin måte å uformelt oppdatere folk hva som skjer på. Uten at det er rart. 

3. Filter 
Jeg elsker filter. De er morsomme og du kan noen ganger få bedre lys når du tar en selfie enn det du faktisk har. 

4. Geofilter og kart 
Siden jeg nå bor i utlandet og var på interrail var det en veldig fin måte å vise hvor på kartet jeg var. For eksempel hvis jeg var mellom munchen og praha. Samtidig som jeg kunne se min egen bitmoji kjøre bil. Jeg elsker spesielt at alle steder har et unikt filter. 

5. Mystory og gruppechat
Det er mange ganger jeg ikke orker å sende til en og en venn. Derfor er mystory perfekt. Det blir som en liten film av hva jeg har gjort hele dagen. Med gruppechat så kan hele gjengen spamme med bilder og chatte sammen. Love it! 

Elsker du snapchat??
Vi blogges <3 – Alissa

#Elsker #snapchat #5ting #ved #snap #Nederland #lunsj #venner #mystory #film #dagen #bilder #chatte #love #bitmoji #alissa #geofilter #filter #hele #søt #lys #meg #selfie #lunsj #youtubevideoer 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg