Er L’Oréal Hydra Genius Aloe Water Bra?

(Ikke sponset)

Hei fine! Du har helt sikkert sett denne fuktighetskremen et eller annet sted som reklame. Enten på instagram eller Facebook men det var ikke like lett å finne den overalt. Jeg fant min i Tyskland men jeg tror den allerede er i salg i Norge.

Jeg snakker om L'Oréal sin "nye" Hydra genius. Og ja den er ganske bra. Jeg har litt tørr hud og hvert fall om vinteren flerrer tørr hud av ansiktet mitt men etter at jeg brukte denne så trenger jeg ikke å engste meg for mye. Det er mest området rundt nesen osv..

Dessverre kan den ikke brukes som primer fordi det blir for tørt, men den gir god fuktighet etter at du har tatt av deg sminken.

Det står på pakken at den varer i 72 timer. Og det vet jeg ikke så mye om er sant, siden jeg ikke pleier å gå 72 timer uten å rense ansiktet.

Det er en frisk lukt til kremen. En pump holder til hele ansiktet.

Det jeg liker best med dette er at den ikke er tykk. Det er personlig preferanse selvfølgelig. Men jeg liker ikke at kremer er tykke fordi jeg får kviser av det.

Så langt har huden min ikke fått noen kviser av å bruke denne. Noe som er et pluss.

Den koster rundt 100 kr. Som ikke er mye for en god fuktighetskrem.

Før brukte jeg bare olje fri krem fra apoteket. Men jeg liker lukten på denne.

Anbefaler dette produktet hvis du har normal til tørr hud. (Står på pakken).

Hva tenker du om dette produktet?

Vi blogges <3 – Alissa

#loreal #hydra #genius #ikkesponset #krem #skjønnhet #pleie #fuktighetskrem #Tyskland #blå #aloevera #ikketykk #70ml #12mnd #apoteket #lukt #anbefaler #norge #koster #pris #bra

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg