Mange følelser

Hei fine! Introduksjonsuken min er allerede på mandag og jeg har så mange følelser. Alt er spennende, men jeg gruer meg.

Jeg har allerede vært i den nye byen en gang og gikk feil vei i nesten en time. Jeg var der for å kjøpe bøker. Det regnet og skoene mine ble ødelagt. Hehe. Litt av en opplevelse. De som skulle selge bøkene måtte vente i regnværet. Heldigvis var de forståelsesfulle og sa det gikk greit. Vi skulle møtes i sentrum ved Primark så de hadde tid til å gå litt rundt mens jeg prøvde å finne veien. Uheldig opplevelse.

Når det gjelder introduksjonsuken så er jeg ikke den største party løven. Ikke liker jeg å drikke, snuse eller røyke. Men jeg har ikke hatt noe problemer med dette. Hovedgrunnen er fordi jeg synes alkohol smaker forferdelig, så da gidder jeg ikke å bruke penger på det heller. Hehe.

Caroline har allerede starter med hennes studier og kjenner allerede på kroppen at det ikke er så lett som man skulle tro.

For min egen del er det en annen type skolesystem en det jeg er vant med i Norge. Håper at alt går bra. Vi krysser fingrene.

Jeg gleder meg til å bli kjent med nye mennesker og starte på nytt studiet. Ny skole i en ny by. Håper at jeg finner mange med like interesser. Engelsken er ganske på plass så håper at det går bra akademisk også. Spenning er vel den største følelsen. Alt er spennende og nytt.

Jeg skal på shopping på lørdag med en som skal gå samme studiet som meg. Vi har snakket en del på instagram og Snapchat. Jeg så det kunne være en fordel å kjenne noen på første skoledag.

På onsdag blir vi delt opp i klasser etter hvilket språk vi har valgt. Det er maks 23 elever i hver klasse. På grunn av dette har vi ikke fått vite timeplan for semesteret.

Grunnen til at jeg noen ganger bruker Snapchat bilder på bloggen er fordi jeg glemmer å ta bilder til bloggen. Så jeg skal prøve å bli flinkere til det forhåpentligvis.

I dag tok jeg meg en liten tur til Erasmus broen. Måtte sykle over fordi jeg skulle en tur til sentrum. Det var veldig fint vær. Fortsatt veldig uvant i og med at jeg tok på meg tre lag med klær. Hehe. Men skal ikke klage. Man vet aldri når det kan plutselig pøse regne her.

Har du startet på skolen?

Vi blogges<3 – Alissa

#nederland #nyttstudiet #nyby #rotterdam #nl #erasmusbroen #sentrum #venner #shoppe #byen #bilder #følelser #mange #skole #start #introuken #tur

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg