Uken som gikk #4

Hei fine! Denne uken har gått både fort og sakte. Det har vært lange dager på universitetet og en del å lese allerede den første uken.

 

Ukens høydepunkt: starten på universitets livet. Det er deilig å endelig starte med studiet og ikke bare høre om hva som kommer til å skje. Veldig gøy å vite hva som skjer de kommende årene og møte nye mennesker fra forskjellige land.

 

Ukens nedtur: å slutte klokken 18:00 tre ganger denne uken var en utfordring rett etter ferien. Så jeg var ganske sulten hver gang jeg kom hjem igjen. Også etter middag var det bare å fortsette å lese.

 

Ukens serie: Game of Thrones sesong 7. Nå som hele sesongen allerede er ferdig så venter jeg med utålmodig hjerte. Elsker denne serien.

 

Ukens lesestoff: The alchemist. En internasjonal bestselger og ganske spennende så langt. Allerede kommet meg gjennom halve boken.

 

Ukens billig mat: Japansk grønnsakssuppe. På universitetet selger de forskjellig supper hver dag og japansk grønnsakssuppe luktet så utrolig godt. Måtte bare prøve det. Det kostet bare 0,75 euro som til svarer 7-8 kr.

Ukens sang: Astronomia – vicetone. En oldie But goldie. Får meg i godt humør etter en slitsom dag.

Ukens sjokolade: Rittersport melkesjokolade. Denne kjøpte jeg mens jeg var i Tyskland. Ganske god men den slår ikke freia eller milka. Jeg spiser definitivt ikke sjokolade hver uke. Hehe.

 

Ukens youtuber : Nikkietutorials. Elsker videoene hennes og i det siste har hun postet nye ting hun prøver ut og gir en anmeldelse på hva hun tenker om produktet. Veldig talentfull sminke artist.

 

Hvordan har din uke vært?

Vi blogges <3 -Alissa

 

#youtuber #ukensomgikk #uke #sjokolade #rittersport #tyskland #Nederland #kjøp #mat #billig #sang #vicetone #nikkietutorials #slitsom #thealchemist #høydepunkt #nedtur

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg