Oppdatering.

Hei fine! Jeg begynner å få mer grep på skole hverdagen. (Ønsker jeg å tro) og savner Norge. I det siste har det regnet skikkelig mye her i Nederland. Men heldigvis skinner solen i dag. Paraplyen min vridde seg rundt på grunn av sterk vind. Hehe flaut.

Ellers så er det en del lesing til hver forelesing og mange presentasjoner som skal holdes. Jeg pleide ikke å bli veldig nervøs før men siden jeg er i en litt annen situasjon enn før så har det forandret seg. Professorene er forståelsesfulle.

Her kommer bilder fra rett utenfor universitetet.

Selv om det er en del å gjøre så prøver jeg å ta meg litt fri innimellom. Pauser og snakker med familien. De fleste oppdateringene mine skjer på Snapchat eller instagram.

Jeg glemmer litt bloggen når jeg slutter klokken 18:00 men alt handler om tid. Jeg vil også at bloggen skal være interessant også.

Det hjelper definitivt å snakke med familien når det kommer til motivasjon til ulike situasjoner og tenke at det ikke er alle situasjoner som jeg kan kontrollere. Og da må man bare gi blaffen. Senke skuldrene er ikke en egenskap jeg er god til men føler at jeg bare må når det er så mye som skal gjøres. Alle gjør sitt og ferdig med saken.

I dag hadde jeg forelesning fra 08:45 til 09:30 så har jeg pause i en time og neste seminar snart. Jeg føler meg heldig som får dra hjem tidlig på fredager og klar for å starte helgen.

Tror jeg blir mer og mer vant til dagene når rutinene er på plass.

Hvordan var dagen din?

Vi blogges <3 -Alissa

#denhaag #nederland #studentiutlandet #bachelor #forelesning #venne #heldig #oppdatering #rutiner #dagene #bilder #universitet #fredag #pauser

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg