Burde jeg lage en snapvlogg bruker

Hei fine!

I dag kom jeg over enda en gang en ide som kanskje kunne vært interessant. Jeg følger vloggere på Snapchat som snakker om sminke og det er veldig gøy å få litt mer personlig respons på spørsmål osv.

Så jeg tenkte kanskje at jeg hadde hatt lyst til å lage en snapvlogg men vet ikke om det hadde bare vært det samme hver uke siden jeg går på skole og alt det der. Kanskje det hadde blitt lott for kjedelig. Uansett skal jeg prøve å gjestevlogge for en Snapchat bruker på mandag. Så vi får se hvordan det blir. Det hadde vært morsomt å kanskje starte en vlogsnap med flere folk sammen?

Dette er bare en ide enn så lenge.

Følger du noen snapvloggere?

Vi blogges <3 -Alissa

#snapchat #vlogg #idee #lørdag #snapvlogger

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg