Fredagen

Hei fine! I dag har meste av dagen gått til å slappe av og lese til eksamen på mandag. Jeg møtte noen venninner og vi leste sammen og spurte hverandre spørsmål som kan komme på prøven.

Hvordan gikk min aller første guidet tur. Helt fantastisk! Jeg er veldig glad for at moren som var med på turen fikk svar på alle spørsmålene hennes. De sa også at det var den beste turen de hadde vært på. Yey. De hadde vært på andre universiteter før og sjekket de ut. Dessverre så var skolen helt tom på grunn av ferie men det var jo også litt bra fordi det ikke ble så masete med mange folk overalt og bråk.

Senere den samme dagen gikk jeg ut med en venninne som jeg studerte med før og vi dro på favoritt restauranten min. Vietnamesisk restaurant rett ved siden av stasjonen. Så det var så fint å se henne igjen.

Det neste eventet vi skal på sammen er ganske interessant. House serien har mange medisinske definisjoner så de skal vise en episode på skolen og det skal komme en lege som skal fortelle om hva som er sant og ikke. Morsomt.

Jeg fikk også vite en gladnyhet i dag. Min tvilling kommer på besøk i desember. Det blir så bra. Håper jeg klarer å vise henne rundt så mye som mulig mens hun er her.

Hva gleder du deg til?

Vi blogges

-Alissa

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg