Dagstur til en annen by (Nederland)

I dag var jeg i Eindhoven sammen med en venninne. Byen var veldig fin og koselig. Vi spiste på De Kiosk som var en liten cafe også shoppet vi litt.

Vi var der for å se på hvordan universitet var der fordi søsteren til venninnen min skal kanskje flytte dit. Hun hadde dessverre ikke muligheten til å dra dit selv for å se fordi hun er i USA. Så vi sjekket ut byen og stedet. Det var både gamle og nye bygninger og god mat for billig pris.

Jeg bestilte en dagens frokost. Det var med egg, salat og kjøtt med chips. Det var Veldig mye mat enn det jeg trodde. Prisen var 9.5 euro så det var billig. Koselig sted. De hadde varme lamper og det føltes ut som om vi hadde reist på ferie.

Eindhoven er en time unna med tog. Jeg har venninner som kommer herfra eller veldig nærme denne byen. De pleier å dra dit en gang i uken eller hver andre uke.

I morgen skal jeg til flyplassen og møte utvekslingstudenter fra hele verden. De skal være i Nederland i 6 måneder og vi skal gi dem nøkler og registere dem inn og vise dem veien til leiligheten på campus.

Nå skal jeg spise tomatsuppe og hjemmelaget pizza.

Hva har du gjort i dag?

Vi blogges!

– Alissa

#eindhoven #nederland #ferie #helg #dagstur #spise #sjekke #universitet #reise #tog #utveksling #student

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg