Middag med jentene

I går hadde jeg middag med jentene. Vi spiste favoritt maten min i Rotterdam. Etterpå dro vi til en bar. Jeg drikker ikke alkohol, så jeg drakk bare cola men jeg har ikke noe problem med at andre liker å drikke.

På skolen har vi business game denne uken som består av at vi må lage en egen bedrift og produkt. Blir spennende fordi vi må allerede være ferdig til fredag for å presentere. Alle innleveringer skjer hver dag innen 17.00. Til i morgen må gruppen være ferdig med en 10 siders rapport som vi senere skal presentere.

På mandag starter det nye programmet med de nye fagene mine.

Hvordan har dagen din vært?

Vi blogges <3 -Alissa

#student #bursdag #utlandet #Nederland #businessgame #rotterdam

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg