Uken som gikk #5

Hei fine! Tenkte at jeg burde oppdatere bloggen uansett om jeg synes at det ikke skjer så mye, men det skjer ting hele tiden. Uansett da, så vil jeg gjerne bruke bloggen mer. Jeg føler meg bra når jeg ser tilbake til ting jeg har gjort via bloggen. 

Ukens høydepunkt: Vennene mine i klassen fikk vite hvor de skal på utveksling til neste år. Det er så spennende at alle skal på forskjellige steder. En av venninne mine skal til sør Korea, en annen skal til Irland, en til Italia, mange skal til Spania, og en annen skal til Japan. Jeg skal bli i Nederland fordi jeg er på en måte allerede på utveksling ved å bo her. 

Ukens film: Jeg så nettopp på The Greatest Showman og jeg hører på musikken til filmen flere ganger om dagen. Jeg digger den filmen! 

Ukens youtuber: Tati, hun lanserte nettopp en ny vitamin og hun har laget over 1000 videoer på youtube kanalen hennes. Så det blir spennende å se hva mer hun kommer til å lansere under “Halo Beauty”. 

Ukens stress: Lånekassen ville ha en oppdatering på hvordan skoleåret har gått, det var noe problemer med administrasjonen som ikke visste hvordan de skulle håndtere dokumentet jeg måtte sende tilbake så fort som mulig. Heldigvis hadde jeg en annen nordmann på skolen som kunne hjelpe meg #shoutout. Så da ordnet det seg nesten med en gang. 

Ukens musikk: Jeg hører en del på Capital Letters , fra Fifty shades filmen. 

Ukens gode nyhet: Jeg ble veldig fornøyd med karakteren jeg fikk tilbake. Faget var marketsføring så håper det fortsetter sånn fremover. 

Ukens mat: Pho laget av min mor <3 Favoritten! men etter at jeg kom tilbake til NL så er det biff, ris og broccoli som har vært det beste. 

Ellers var jeg en del med venner og familie mens jeg var i Norge <3 Tusen takk til alle som gjorde ferien min perfekt ^^ 

Vi blogges!
// A 

#ukensomgikk #pho #favoritt #musikk #nyhet #mat #capitalletters #stress #høydepunkt 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg