Digg mat for under 130 kr

Hei fine! Til og med når jeg drar til en restaurant er jeg litt engstelig om lommeboken blir helt tom. Men heldigvis har jeg funnet noen standard steder jeg elsker å dra til hvor mat ikke koster skjorta. 

Spisestedene jeg nevner i dette innleggene er 2 i Nederland og en i Asker. 


Helt klart den beste ribben til den perfekte prisen. I Nederland så kan man få alt du vil spise spareribs for under 130 kr. Dette tilbudet er på mandager og på torsdager. Restauranten heter “De beren” som betyr bjørnen, og det er ofte folk feirer bursdagen sin her og at det blir spilt burdagssangen over høyttalerne. 

Hvis jeg ikke har nevnt det nok på bloggen så er pho min favoritt rett. Det er en restaurant i Rotterdam som heter Pho og det er min favoritt spisested. En annen god vietnamesisk restaurant er Little V som er litt lenger vekk fra Rotterdam sentral stasjon. Pho er vietnamesisk suppe og det minner meg alltid om hjemme. Perfekt! 


I Asker har vi en resturant som heter “intermezzo”. Jeg elsker Tempura Maki Kylling der også. Denne restauranten er perfekt til lunsj tider også har de rimelige priser. Det beste er også at de aldri forandrer menyen så jeg kan bestille det vanlige når jeg kommer hjem igjen til Norge. Denne retten er stekt ris med biffkjøtt og kylling og reker. Veldig god. 

Hva slags mat liker du?

Vi blogges !
//A

#asker #Norge #rotterdam #mat #under #130kr #Nederland #restaurant #anbefaler 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg