Den beste teen jeg drikker

Hei fine! Ikke bare er det den beste men også den eneste jeg liker. Ja, jeg er klar over at det finnes så mye forskjellig te , men før drakk jeg ikke te i det hele tatt. Denne er så god. Så jeg tenkte å dele den med dere. Jeg drikker den bare i Nederland fordi jeg aldri har funnet den i Norge.

I Nederland er det veldig ofte at man drikker te etter man har spist eller om kvelden. Jeg har aldri sett at noen spiser kveldsmat her. Om kvelden, rundt klokka 20.00 nyhetene spiser man en liten bit sjokolade og drikker te med familien. Utrolig koselig! 



Denne teen lukter utrolig godt og har litt sitrus smak. Samtidig har den vitamin B i som er bare bra. Jeg har lagt merke til at jeg får litt mer energi av den så jeg kommer til å forsette å drikke den. 

Hva slags te liker du?

Vi blogges <3 
//A 

#te #godt #eneste #beste #sitron #vitamin 

6 kommentarer

Siste innlegg