5 Bilder fra September 2016

Hei fine! I dag har jeg for det meste bare slappet av og lest til eksamen som jeg har neste uke. Jeg ville slette mange av bildene på mobilen, men jeg føler hele tiden at hvis jeg sletter dem så har jeg ikke noe å se tilbake til. Derfor har jeg og min kjære en dropbox sammen hvor jeg kan legge inn alle våre fine stunder sammen. 

Jeg har bilder på mobilen fra September 2016, så når jeg skrollet gjennom mine 500 bilder så tenke at det er på tide å laste opp og slette. 



Jeg elsker kjolen men har dessverre dårlig vær her så jeg får ikke gått i den så ofte. Samtidig pleier jeg heller ikke å gå i de fine skoene heller. 

Pleier du å tenke på fortiden noen ganger?

Vi blogges <3 
//A 

#rotterdam #nederland 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg