Lese lese lese

Hei fine! 
I dag blir det forhåpentligvis en produktiv dag fordi jeg har eksamen neste uke. Gruer meg veldig fordi jeg alltid blir nervøs. Jeg dro til skolen i dag tidlig sånn at jeg kan studere med en venninne. Vi er alltid mer konsentrerte når vi jobber sammen. 

Jeg er også veldig glad for at jeg kan hjelpe henne med andre fag som jeg allerede har hatt også. 

Vi tar begge fransk så vi leser til det faget. Det var så utrolig koselig at hun hadde kjøpt subway til meg og iste lipton. 

Hva gjør du i dag?
Vi blogges <3 
//A 

#eksamen #lese #bilder #nederland #skole 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg