Den flaueste hendelsen – med neseblod som resultat

Huff! Nå skal jeg fortelle dere om noe skikkelig flaut som skjedde i går!

Jeg satt og leste på biblioteket på OsloMet Storbyuniversitet, og dessverre fikk jeg litt lite søvn natten før.

Jeg kjente øynene mine ble tyngre og tyngre, jo mer jeg blunket. Plutselig så lå jeg over bøkene mine, og sovnet! Dette hadde selvfølgelig ikke venninnen min fått med seg…

Venninnen min gikk bak meg, og skulle til å kile meg, men hadde ikke fått med seg at jeg hadde sovnet. Hun skrek skikkelig høyt, og jeg skvatt så jeg falt rett ned i gulvet!

Jeg begynte å blø neseblod, og venninnen min begynte å le, mens hun hjalp meg opp igjen. Hun sluttet raskt å le, når hun så at jeg begynte å blø, og løp for å hente papir. 

Det pinligste var at alle som satt rundt meg, stirret på meg, noe som gjorde at jeg ville grave meg et hull og bli der! Utrolig flaut!

Tror nok venninnen min fikk seg en lærepenge. Jeg lærte at jeg burde legge meg tidligere.

Tilbake til gode rutiner!

Et kjapt bilde av biblioteket på P35 i tredje etasje. 

Vi blogges!

– Caroline C <3

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg