Innkjøp på butikken

Hei fine! I dag var den siste dagen med eksamen så denne helgen tenkte jeg å slappe av og kanskje filme litt til youtube kanalen. Jeg er fortsatt litt usikker om jeg burde ha den på norsk eller engelsk eller begge deler. Jeg vil også øve på nederlandsken så kanskje jeg ser forbedringen når jeg filmer. 

 

Dette kjøpte jeg på butikken i dag :

Her er det så billig og allerede vår følelse 

Deilig når man kan grille og greier til middag. 

Hva har du kjøpt i det siste?

Vi blogges <3 
// A

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg