Dagens middag

Hei fine! Hele denne uken har det vært mye fint som har foregått. Tror jeg har spist ute nesten hver eneste dag. Jeg pleier som regel å lage mat hjemme fordi det er billigere men denne uken så var det flere ting som skjer på en gang. 

i dag var jeg på sate man som er en restaurant like ved der jeg bor. jeg ble utrolig positivt overrasket over hvor god maten var. mye forskjellig og vi bestilte alt de hadde så det ble på en måte en buffee som alle kunne ta av. 

Btw er dette det nyeste bilde jeg la ut på instagram! @alissa._c


Cola er min favoritt. Jeg drikker aldri alkohol når jeg er ute eller ellers. 

vi blogges <3

//AlissaC

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg