Mat og byen

Hei fine ! I dag var jeg en liten tur i byen og jeg vlogget litt mer til youtube kanalen min. På sentral stasjonen så jeg noe skikkelig stilig. Det var en kunstner som malte 3D og han var akkurat ferdig når jeg kom. Fantastisk fint maleri på bakken. Det var av de største attraksjonene i Rotterdam, Nederland. 

 

Etter skolen tok jeg og en venninne en tur på restauranten “de beren” hvor vi kan spise all you can eat spareribs. For 120 kroner. 


Definitivt et av favoritt stedene jeg drar til for en veldig rimerlig pris.

I Rotterdam har de også alt du kan spise sushi. Det må jeg virkelig prøve. 

Denne uken så er det ikke veldig mye spennende som skjer annet enn at jeg skal på skolen. Vent da… nei det er ikke helt sant. Selvfølgelig er det såå spennende å få se igjen venninnen min! Hun er i Brussel akkurat nå. Det blir så utrolig koselig å se henne igjen fordi hun er i Nederland denne uken. 

Annet enn det så skal jeg på alumni kveld for å få bedre nettverk også finne ut mer om hva slags type jobber folk har etter de har studert studied mitt. Det blir nok spennende. Det er et mer formelt arrangement. Derfor er det business casual som er dresskoden for å være med. 

Oppdaterer snart igjen! 

Vi blogges <3 
//Alissa C 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg