innlegg nr 137

Hei fine! En liten oppdatering fra Nederland.

I dag har jeg bare slappet av og prøvd å få tilbake energien. De siste dagene har jeg vært på jobb og jeg føler at det kanskje ikke var det beste valget. Men jeg ser frem til en ny og god uke. Jeg håper at jeg får tilbake energien og at jeg kan være veldig produktiv og positiv. 

På netflix så jeg på Vampire Knight som er en av mine favoritt anime serie. Den er så bra. Den bringer mange throw back scenarioer. 

Jeg kjenner at jeg savner familien veldig og at jeg aldri skal ta universitetslivet forjeves. Naboene spiller musikk på høy guffe akkurat nå. Uff søndag klokken 23.00 og jeg må stå opp tidlig i morgen for å dra på skolen. 

Når jeg slapper av går tiden veldig fort, mens når jeg gjør andre ting så går ting veldig sakte. Tror en av grunnene kan være at jeg ikke trives med det så da burde jeg prøve å finne en annen ting som er verdt å bruke tiden på. 

Jeg kommer fortsatt til å filme videoer til youtuben min. Det er en hobby jeg virkelig trives med og jeg føler at det har vært en produktiv dag når jeg legger ut en ny video og et nytt innlegg på bloggen. 

vi blogges <3 
– Alissa C 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg