“kan ikke du vlogge mer på norsk?”

Hei fine! I dag redigerte jeg en ny video og den er ute nå på kanalen min. 

Den heter “livet i Nederland” som kanskje blir en liten serie jeg lager. Studentlivet i Nederland er kanskje litt annerledes enn Norge, så kanskje det kan være interessant å se hvordan det er å studere i utlandet. 
 

Jeg ble spurt om jeg kunne vlogge mer på norsk og svaret er selvfølgelig. Jeg kommer til og vlogge på nederlandsk og engelsk også, men det er bare gøy for min del. 

Vi blogges <3 
– Alissa C 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg