Nye videoer

Hei fine! Håper du har hatt en fin fredag. I det siste har jeg virkelig kommet meg inn i en youtube rutine. Er det noe jeg elsker er det film og bilder så det har vært morsomt for meg å komme med nye ideer til min youtube kanal. Hvis du vil abonnere til min kanal så er linken HER. Jeg har filmet noen videoer på norsk fordi det var selvfølgelig det letteste, men en venninne sa at hvis jeg ville ha flere seere så burde jeg filme på engelsk. 

hva tenker du om dette? jeg liker å filme på begge språkene så for meg er det det samme. 

jeg lastet akkurat opp dette bilde på min instagram så hvis du vil følge meg der 

https://www.instagram.com/alissa._c/

Vi blogges <3 

//A 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg