Fiverr

Hei fine! Håper du har en fin søndag. Jeg sjekker ut forskjellige nettsider hvor man kan tjene penger på for en youtube video jeg har tenkt til å filme. Har du noen erfaringer med internet siden Fiverr? Vel gjerne kommenter i kommentarfeltet og fortell om dine erfaringer og hva du synes. 

 

Så langt har jeg bare lagt inn det basic tingene, men ja det kan bli spennende å lage denne videoen og se om dette funker. 

jeg kommer til å legge ut på bloggen når jeg har filmet den og hva mine erfaringer og opplevelser er og hva jeg synes etter en måned osv. 

Hvis du ikke har sjekket ut youtube kanalen min ennå så sjekk den ut @alissac . 

Er det noen nettsider du vet om hvor man kan tjene penger på nett?

Vi blogges <3 
Alissa 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg