Etter et år med youtube

Hei fine! Håper du har en fin søndag 😀 Her i Nederland er det farsdag og det er så utrolig koselig. Jeg har sett så mange fine gaver til foreldrene til vennene mine og gitt dem ideer. Det er også veldig fint å se reaksjonene deres og høre hvordan gaven ble tatt imot. Min kjære ga til faren sin en grill som man kan ha inne. Man kan bruke den til å varme opp panini og steke hamburger. Utrolig kult! 

Nå har jeg i det siste hatt veldig lyst til å ta youtube mer seriøst. Grunnen til at jeg startet med youtube var fordi jeg vil bli flink til å filme videoer og dokumentere livet mitt via vlogger. Samtidig vil jeg bli god til å snakke foran kamera så øving gjør mester. Det er nok hva sommeren kommer til å gå til. Jeg lagde nettopp nytt banner. Det kommer nok en video per uke eller mer. 

Jeg startet å filme mer jevnlig for 2 måneder siden. Men for 1 år siden startet jeg youtube kanalen og en av videoene har 7000 seere. Det er utrolig kult! Men den er veldig shaky osv. men jeg prøver å bli bedre og bedre. Har du noen mål for denne sommeren? 

I det siste har jeg tenkt på gopro fordi den er på salg, men jeg er ikke helt sikker ennå. Jeg vet at et kamera som er veldig populært for vlogging er Canon G7X Mark 2. Så etter at jeg ble mer introdusert til youtube verdenen i fjor så har jeg blitt helt oppslukt. Jeg elsker å se på sminke videoer, spørsmål og svar og vloggere for eksempel. 

Jeg kan definitivt tenke meg å filme når jeg reiser til østrike. Jeg føler også at jeg er kjempe glad nå for at jeg filmet en vlogg når jeg var i Brussel fordi da kan jeg se tilbake i detaljer hvordan hotellrommet var og hva jeg og min kjære gjorde. 

Hvis du vil abonnere til kanalen min (som er mest på engelsk) så er linken HER.

Grunnen til at jeg har valgt å ha kanalen på engelsk er fordi vennene mine i Nederland kan også forstå hva jeg sier. Jeg har filmet noen videoer på norsk, og kanskje det blir flere på norsk. jeg har også hatt tanken om jeg skal lage en annen kanal med bare norske videoer, men jeg vil i det minste starte et sted og se hvordan dette går. 

Vi blogges <3 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg