Shopping i Oslo

Hei fine! Velkommen til et nytt innlegg her. I dag var jeg i Oslo og hadde en liten shopping tur sammen med min søster. Den ble kort fordi vi tok oss en tur til Elkjøp og der ble vi ganske lenge. Vi kjøpte ny ruter til min tvilling så hun endelig får nett i leiligheten sin.

I går hjalp vi henne med det siste av flyttingen og hun har nå flyttet til hovedstaden.

Jeg ønsket meg en Mac leppestift som passer meg bedre. Jeg har tidligere bare hatt en leppestift fra Mac før men den var det Caroline som kjøpte til meg. Den var veldig fin men ikke helt min farge. Derfor var jeg utrolig heldig og fikk et gavekort av henne til bursdag. Det ble enn litt stresset dag siden vi måtte rekke noe senere på kvelden.

Jeg dro en tur på Steen og strøm med en gang vi var ferdig på Eplehuset og Elkjøp. Siden jeg bare var i Oslo i noen dager så ville jeg se så mye som mulig. Jeg fikk ikke sjekket Sandvika storsenter mens jeg var her Hahaha. Det er utrolig at tiden går så fort, når man har det gøy.

Senere på kvelden pakket jeg kofferten for i morgen og jeg gleder meg masse til å dra tilbake til Nederland.

På fredagen går turen til enda et land så jeg gleder meg masse til å reise. Jeg oppdaterer selvfølgelig på bloggen og på instagram. Jeg vurderer om jeg skal filme en pakk ut med meg video.

Jeg var også super heldig og fikk tidlig bursdag gaver fra familien. Jeg har bursdag i august men kommer dessverre ikke til å være hjemme i Norge eller det neste halvåret haha!

Hva gjorde du i dag?

Vi blogges <3

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg