Grusom følelse og Tanker +Bildedryss i Østerrike

Hei fine! Velkommen til et nytt innlegg her. Jeg fikk en kjempe fin bursdagsgave i dag av min kjære. Så utrolig koselig. Jeg blogger akkurat nå fra Østerrike og jeg er virkelig ikke klar for at sommeren skal være over. Uff jeg gruer meg masse til at «realiteten slår inn» jeg føler at denne sommeren gikk altfor fort.

Jeg skal starte på dans igjen selv om jeg ikke er så flink. Men jeg gjør det for gøy og det er bra trening. Jeg misliker tredemølle så jeg pleier bare å varme opp med det på treningssenter. Trening i Nederland er ganske dyrt med mindre man gjør det på skolen. Altså dyrt for å være Nederland.

Her kommer noen bilder fra i dag og under skal jeg skrive hva vi gjorde i dag.

I dag dro vi til sentrum som er ca en time unna.

Jeg fikk klær fra Tommy Hilfiger og de var så hyggelige i butikken. Vi så også en fantstisk utsikt fra by tårnet og jeg kommer til å legge ut bilder senere.

Nå lager vi middag og det lukter kjempe digg. I går tok vi gondolen opp til et annet fjell og så den vakre utsikten som du ser på det siste bildet.

Denne utsikten ser ut som om den er tatt ut fra er maleri.

Planene for i kveld er å spise middag og spille kort akkurat som på hyttetur. Det er det aller beste jeg vet når man reiser med 5 andre. Jeg elsker å vinne i kortspill

Vi blogges <3

//Alissa

#foto #hilfiger #merkeklær #østerrike #ferie

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg