Tommy Hilfiger Innkjøp

Hei fine! Velkommen til et nytt innlegg her. Jeg skriver akkurat nå fra Østerrike og i går dro vi på en liten shopping og sightseeing tur. Jeg var så heldig og fikk velge gave av min kjære og dermed ble det Tommy Hilfiger.

I juli var jeg I Norge og fikk nye Hilfiger sko av min tvilling. Det var en tidlig bursdag gave fordi vi ikke kom til å være sammen i morgen.

Jeg fikk kjøpt bukser og en genser fra TH og enda en stripete genser.

Genseren passer til høsten, våren og kalde sommertider. Den er mørke blå som jeg elsker. Jeg er så fornøyd med dette antrekket og gleder meg til å bruke det. Samtidig er det veldig casual så jeg kan også bruke det på skolen. Hehe.

Siden det er sommertid så er det mye salg akkurat nå. Dermed fikk jeg mye av dette for halvpris.

Andre merker jeg elsker er blant annet Michael Kors, Louis Vuitton, Chanel, DKNY, Daniel Wellington, Hollister. Og mange fler. Selvfølgelig er det forskjellig på sminkeprodukt merker og mote/klær og vesker men dette er noen av de jeg liker. For sport er det blant annet NIKE, under Armor og Adidas blant annet. Jeg har også merker jeg ikke liker som jeg kan skrive et eget innlegg om. Mest fordi det ikke er min stil osv…

Dette innlegget er ikke sponset.

Vi blogges <3

// Alissa

#tommyhilfiger #tommyjeans #tommy #hilfiger #bursdag #gave #sommer #Østerrike #blogg #mote

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg