Vakkert Sted

Hei fine! Skriver fra Østerrike og jeg vil gjerne si gratulerer med dagen til min aller beste venn Caroline. Hun er også min tvilling og jeg vet ikke hva jeg skulle gjort uten henne. Hun er forståelsesfull, hardt arbeidende og motivert. Verdens beste tvilling søster .

Planene for i dag er å chille og bade. Vi skal bare slappe av og i morgen skal vi på rafting i en elv. Jeg håper alt går bra haha jeg er ikke den beste svømmeren.

Jeg håper DU får en super fin dag og koser deg masse om du er på skolen eller fortsatt har ferie.

Jeg gleder meg masse til å vise dere rundt så fort jeg kommer hjem kan jeg laste opp nye youtube videoer.

Vi blogges <3

//Alissa

#blogg #reise #østerrike

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg