Hva har skjedd?

Hei fine! Jeg tenkte å vise hva jeg hadde på meg i dag også har jeg fått filmet til en ny video som kommer ut på Alissa XOX som er den norske youtube kanalen min. Jeg har to stk fordi den ene er på engelsk og den andre er på norsk. Blant annet filmet jeg hvordan hotelrommet ser ut osv. Eller det er mer leiligheten.

Nå sitter jeg på kjøkkenet mens de andre laget mat. Så utrolig fantastisk å ha folk rundt seg som elsker å lage mat. Personlig liker jeg ikke å lage mat så jeg er så heldig som har fine mennesker rundt meg.

Jeg ble spurt om jeg ville holde en presentasjon på onsdag for introduksjonsuken i Nederland. Jeg svarte ja fordi jeg tenkte at det kan være en bra trening. Jeg blir drit nervøs når jeg snakker foran store mengder folk men det går bedre hvis jeg kan snakke om mine erfaringer og bare vet hva jeg snakker om.

Her kommer bilder fra i dag. Jeg sitter usminket og alt fordi jeg nettopp har vært i bassenget. Jeg elsker dette antrekket fordi det er så sykt chill.

Jeg vurderer om jeg burde se på ex on the beach eller ikke. Jeg har både hørt gode meninger eller mer halvgode meninger om serien og at det er mye drama og mer crazy enn paradise hotel. Denne sesongen av parra var litt kjedelig imo. Men hva som plutselig skjer med norsk TV vet jeg ikke. Noe jeg gleder meg til å følge med er skal vi danse fordi det er så mange unge som er med. Morro.

Vi var også ute ved en elv som jeg kommer til å vise på vloggen. Jeg får dessverre ikke lastet den opp nå fordi nettet her er så dårlig. Jeg får så vidt blogget Hehe. Men å se på youtube osv går bra men bare å laste inn en film tar flere timer.

Jeg gleder meg masse til å komme hjem fordi jeg har to pakker som venter. Jeg må først dra gjennom en butikk for å hente en boks og den andre er forhåpentligvis hos naboen.

Jeg blogger som regel hver dag og kanskje hvertfall i det siste flere ganger om dagen. Er det noe du liker ekstra godt å lese om så gjerne skriv det i kommentarfeltet? Jeg er vanligvis Ikke den bloggeren som skriver om andre folk osv fordi jeg kjenner dem ikke og jeg vil heller ikke tråkke på noen tær. Men hvis det er noe du synes er interessant å lese om så gjerne skriv det i kommentarfeltet.

Vi blogges <3

//Alissa

#blogg #ootd #foto #friluft #østerrike #reise

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg