Vi dro til en katte cafe

Hei fine! å så utrolig koselig i går. Min kjære og jeg dro til en katte cafe i byen og hilste på såååå mange søte katter. Her kommer noen bilder :

Det var utrolig koselig og veldig avslappende steming. Lokalet var midt i byen og veldig sentralt. Ikke veldig nærme der vi bor. Vi måtte betale for å komme inn men det er jo forstålig. Det var lov å ta bilder så lenge man ikke brukte blits og man kunne leke med kattene. De var veldig nysjerrige og søte. De hadde tilsammen 8 katter. åååå jeg skulle ønske vi kunne ha katt, men dessverre så er det ikke lov der hvor jeg bor. 

Jeg har tidligere aldri vært på denne typen cafe før men det vil jeg absolutt anbefale. Det er så spennende at jeg fikk bli kjent med nye steder. Jeg spiste en panini som dere ser på bildet og vi bestilte en varm kakao og te. Vi hadde fantastisk vær i Nederland. Om dette er noe jeg vil prøve igjen så er det et klart ja. Jeg fikk mange meldinger fra venninner om hvor dette var og om jeg ville anbefalt det. Jeg fikk skikkelig høst følelse og vi var der bare noen få timer. Jeg fikk også vlogget litt der så den kommer nok snart. 

Liker du katter? 

Vi blogges <3 

6 kommentarer

Siste innlegg