Mine tanker om de nye apple produktene

Hei fine! I går la jeg ut en ny video og det kommer enda en video ut i dag. I denne videoen deler jeg blant annet livet mitt i Nederland. Hva jeg har gjort og mine tanker om de nye iphonene som ble lansert dagen før. 

Her står jeg og venter på sentral stasjonen og snakker litt til dere om alt mulig. Jeg viser også dagens antrekk. Håper dere vil følge med videre på youtube også. Kanalen er på engelsk fordi jeg har venninner som også ser på videoene mine og jeg startet også kanalen på engelsk hehe. Jeg har jo også norske videoer på bloggen. 

Dagens planer er at skal jeg bare slappe av. ååå her om dagen fikk jeg et produkt fra L’Oreal Paris og den luktet helt fantastisk. Andre ting jeg skal i dag er sikkert å lese noen forelesnings presentasjoner og bøker. Selv om det fortsatt er en stund til eksamen er det kanskje lurt å starte nå. Jeg sier alltid til meg selv å starte tidlig, men jeg jobber definitivt best under press. Jeg vet ikke hvorfor men jeg klarer å få inn mest mulig informasjon hvis jeg er litt stresset. jeg vasket også gulvet i går noe som er veldig theraputic for min del. Jeg blir veldig avslappet av det og det føles litt som en treningsaktivitet haha. 

Vi blogges <3 

//Alissa 

#nederland #vlog 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg