Ukens spørsmål #2 tjene penger på sosiale medier, ny musikk , tilsendte produkter

Hei fine! I dag er det søndag så da er det kanskje greit med en liten ukens spørsmål. 

Hva synes du om at det er høst? 
Det føles veldig rart at det allerede er 100 dager til jul? Altså hva skjedde med dette året. Noen gang har jeg følt at noen dager gikk sakte men hele året til sammen har gått så fort. Men JEG ELSKER HØST. Er det noe i skapet jeg har klær til er det denne sesongen. Jeg har også vært litt flinkere til å oppdatere garderoben. 


Hva tenker du om å tjene penger på sosiale medier? 
Jeg synes det er utrolig flott at det er muligheter for dette.Det faktum at man kan tjene penger på noe man elsker å gjøre. Det er som å jobbe og få lønn for å elske det man gjør. Jeg gjør det ikke for pengene men fordi jeg elsker det. Jeg elsker at jeg kan senere se gjennom bloggen min og huske alle minner og ting jeg har gjort. Samtidig er dette en måte jeg kan dokumentere livet mitt (via youtube) og kan se tilbake til ting raskere enn 1000 bilder. Jeg elsker å reise og dele mine erfaringer. Det gjør meg også super lykkelig om jeg har hjulpet en eller annen person der ute med innleggene mine eller på en eller annen måte. Jeg presser også meg selv til å lære nye ting hele tiden og være kreativ og jeg elsker det. 

Hvilken sang har du hørt mye på denne uken? 
Jeg hørte masse på IMPRINT av Felix Sandman. 

Hva slags type kultur sjokk har du opplevd i Nederland? 
Jeg har opplevd mye. Det er ikke noe mange snakker om fordi etter hvert blir man vant til hvordan det er her. Men å føle seg litt ensom er ganske normalt. Men en ting som jeg husker akkurat nå er hvor direkte de er her. Hvis jeg for eksempel har på meg en genser så er de ikke redde for å spørre om hvor mye den koster selv om jeg aldri har hilst på personen før. Eller hvis jeg får karakterkortet så er de ikke redde for å spørre om å sende det til dem?.. for min del har alltid karakterkortet vært litt sånn privat greie, vet ikke bare familien er den eneste som ser det. Noen andre? 

 Er det noe spennende som har skjedd denne uken? 
Jeg dro blant annet til en katte cafe. OG jeg fikk tilsendt mitt aller første produkt. Dette er ikke sponset eller noe sånt men L’Oreal tok kontakt og ville sende meg noen hår produkter som jeg kunne få testet ut. Dette var L’Oreal Nederland men kult. De lukter fantastisk så jeg anbefaler denne shampoen hvis du vil at håret diitt skal lukte som frisk sommer og blomster. Jeg vet ikke hvordan jeg kan beskrive det men jeg følte meg heldig og spent. Jeg har hørt at man skal sette annonse på alle bilder eller innlegg som også er tilsendt som er litt annerledes i forhold til utlandet. Her skiver man bare advertisement hvis det er betalt? Jeg vet ikke men jeg legger det som annonse bare sånn i tilfellet. 

(annonse) 

Hva synes familien din om at du blogger og youtube? 
Jeg er så heldig som har en støttende familie og de synes det er bra så lenge det ikke går utover skolen. Dette er jo noe jeg liker å gjøre sånn som mange liker å drive med sport og andre aktiviteter. 

Hva er dine tanker om utdanning? 
Jeg tenker at hvis det er noe du vil forandre på i ditt liv så er det via utdanning som er tingen. Jeg vil ikke gå i detaljer men skole har for meg alltid hvert noe som har vært konstant og jeg elsker at man kan forandre alt ved hjelp av skole. Ikke bare lærer man ting og får erfaringer men også fremtiden blir helt annerledes. Det er derfor jeg som liten var veldig nysjerrig på hva jeg ville bli som voksen. Fordi utdanningen er det som kan hjelpe meg med å bli akkurat det jeg vil. 

Håper at du ble litt bedre kjent med meg 🙂 

Vi blogges <3 

//Alissa 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg